08 Ogos 2012

TOMICA LIMITED::Nissan Silvia S13

 Agak2 kalu GTR terlalu power (atau semenarnya tak mampu) atau Fairlady Z terlalu seksi, Silvia lah yang sesuai untuk peminat Nissan. Sebut ajer Silvia, mesti orang kenallah... keta sport coupe legend keluaran Nissan... sekang masih digilai peminat2 motorsport terutama drift. Mau taknyer.... enjin turbo berpotensi besar, layout plak FR. memang ramuan chun untuk drift. Cuma yang sedih skit, keluaran dia stop takat S15 pada tahun 2002.... sekang dah 2012... 10 tahun takder lagi model baru ganti S15... hmmm.... sob ... sob... sedey tauu.....

Eh... aku bukan nak citer S15... aku nak citer S13..... Silvia model keluaran tahun 1989 sampai 1994... psai paa...?? psai aku baru jer beli Tomica Limited Nissan Silvia S13 ni.... huhuhuh. Walaupun keta ni kategori keta lama.... tapi orang masih dok cari. psai paa...? psai dia legend.... pastu dia bole wat drift.... huhuhuh. Bukan itu ajer... keta ni boleh katakan rare gak ler kat mesia nih... ramai orang lagi kenal adik beradik kembar tak seiras dia...180SX. Ingat tak Sileigthy... haaa... muka depan keta tu amik dari keta silvia S13 ni lerrr....

ok laaa... nak goreng lelebihpun bukan aku terer sangat pun... layan je ler gambar yang tak seberapa ni....

Oh yer... aku dapat ni kat SOGO.... time orang sibuk shopping beli baju raya aku bole plak sibuk beli menan... ish... ish... ish....

Dalam kotak

Tarik wat keluar tengok.....

Smart..... & kiut

Tapi selekeh plak ngan warna itam kat tepi cermin belakang tu...

Pintu bole bukak... nampak stereng


Selain tu, pintu dia pun tak kemas & tak flush ngan body

Ghupa depan.....
Takper laahhh... janji Nissan......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...