02 Disember 2011

Hotel Premiere Bandar Bukit Tinggi Kelang

Sehari sblm ke Lawas, aku diarahkan utk pegi bengkel kat Kelang. Nak ikutkan bengkel tu 2 hari 1 malam. Penginapan disediakan. Tapi psal aku hanya bole join sehari ajer, psal esok tu kena gi Lawas, jadi aku da bgtau takyah sedia bilik utk aku. Tapi ntah camna organiser bagi gak bilik kat aku. Aku pun dah alang2 tu masuk gaklah… solat zohor masa lunch break.

Bole kata Ok laaa… hotel baru dlm 2 tahun gitu… simple, takda apa yg terlalu menonjol, cuma ada gak beberapa feature dlm bilik yg good idea. Antaranya conceal plug n switches & pillarless study table. Dlm toilet, dinding tepi washbasin recess in, jadi tmpt letak toilettries. Kemudahan dalam bilik pun banyak dan lengkap.
























Lobi lif floor bilik




View dari lif lobi

Bilik tu aku pas kat orang len dlm bengkel tu, katanya bawak family. Ok aaa… berguna ler jgak.

posted from Bloggeroid

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...