26 April 2010

Teluk Chempedak... Lawa Gak.....

17 April 2010 yang lepas aku berpeluang ikut Day Trip N16.com.my ke Kuantan. Walaupun Dora orang Kuantan dan aku sendiri dah banyak kali lalu kat Teluk Chempedak, tapi tak pernah ambik peluang untuk menikmati keindahan sebenar Teluk Chempedak. Ghupanya cantik gak permandangan kat situ. Memang bebetul neglected oleh aku. Jalan kaki sikit melalui jambatan kayu menuju ke pantai berteluk di bahagian belakang tu mmg pengalaman yang aku sendiri tak sangka. Air hijau2 biru, langit biru ngan kepul2 awan, batu batan tersusun, pokok menghijau..... tak dilupakan ada gak awek yang tak tau malu pakai bikini (ahaksss..... seriuss......tapi tak leh ler post gambar awek bikini dalam ni....... huhuhuh)

Tengok ler gambar yang sempat aku amik. Memang kureng ler hasil gambar2 ni psal amik pakai kamera biasa bukan DSLR. Kalu korang datang shoot pkai DSLR mungkin lagi menyerlah hasilnya. Mahu plak datang lepas semayang subuh tunggu sunrise.... perrghghhh lagi mengancam kalbu rasanya......











3 ulasan:

  1. mana gambo yg sepatutnya ada ni...

    BalasPadam
  2. memang yang patut jer masuk sini.... yang tak patut tak bole masuk ..... blog ni 18PG..... huhuhuh

    BalasPadam
  3. kalu nak tengok gambar lain ada dipostkan kat http://nismoclub.6.forumer.com/viewtopic.php?t=34860&start=15

    ni pun atas permintaan fird yang sekang ni tengah "berpuasa"... .huhuhuh

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...